Tur att man är välutrustad!!!

Satan i gatan vad det har
fikats idag,både här & där.

På em kom lillsis och hennes
minsting A på besök oxå,behövde
låna lite intörnetuppkoppling.

Går väl för sej sa jag-100 pänn/tim!

A blev helt salig när han fick
skapa lite vid diskbänken,och
så sa han:

"Vet du,jag är så himla tacksam
att jag har dej som moster,Majso".

Joråsatte,där står man iaf jävligt
högt i kurs.
Smart och vaken kille!

Sen drog jag till "Den lilla varelsen"
på ännu mera kaffe.
Och precis när jag skulle gå,ringer hon
och säjer:
"Fast alltså,det är bara det att jag inte
har nåt att brygga kaffe i,för kannan
har gått sönder"...

Hm,okej-och vad gjorde Majso då?
Gick och rev fram en reservare och
slängde ner i påse förstås!

Man är väl välutrustad.
(eller hamster om man så vill)

Det va det!
Och nu ska hon ta sej lite mera
kaffe(23 tåren) och luta sej tillbaka!

Herrå!


Ha,ha,ha-man MÅSTE ha arbetsbrickor på när man skapar!


Ska jag ta med fikabröd eller???
Nej,men ta gärna med en bryggare!


Som om bryggare va det enda "Varelsen" inte hade,filter
kan ju va bra att ha oxå.

Men vafan,man får va lite påhittig och det är ju jag,så det
fick bli "Torkyfilter" dagen till ära.

Funkade precis lika bra!
(Ajm so smart)


Här va jag aningen oroad över att den kannan oxå skulle
gå sönder,men det fixade sej.Be happy don´t worry-tror
jag "Varelsen" tänkte!


Kaffestrulet till trots,det va fan värt allt,för jag fick världens
godaste sprillans nybakade sockerkaka.
And guess what,jag tog TVÅ bitar!

Tack för titten & "vabba" lite oftare va! :))


Kommentarer
Postat av: Leo

Naaw, vilket charmtroll! Vet precis hur man ska göra för att bli mosters favorit, eller?? ;)



Ha en skön torsdag då! :P

Puss och kram

2011-02-09 @ 08:09:11
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Ja visst är han!

Ända sen han började prata,vilket va very tidigt!



Torsdag ja =) (fast jag höll fingrarna i kors bakom ryggen när jag "lovade"-ha,ha)

Puss & kram på DIN onsdag!

2011-02-09 @ 12:43:48
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0