Rättelse & förtydligande

Ville bara meddela,att det
absolut INTE är JAG som
bakat eller lagat maten
som ofta syns här på
bloggen med jämna mellanrum.

Det är heller inte så att några
av mina s.k barn
(som jag aldrig skulle eller ens fått eller fött)
någonsin visat sej här,eller ens
hälsar på hos mej.

Barnen skickade jag förresten
efter på postorder i omgångar.
Och eftersom det var rea så kändes
det jävligt onödigt att kosta på
returporto.

Det är därför jag egentligen aldrig
varit nån "riktig" mamma,och därför
heller aldrig känt att jag behövt bry
mej vidare värst.

Orka med sånt lixom!
Det gör ju inte egoister.

ALLTING SÅNT är bara fotomontage
för att det ska verka perfekt.
Och bra.
Och jävligt helylleputtinuttigtduktigt!

I själva verket sitter jag
bara här och tjurar och
tycker synd om mej själv,
planerar nästa jävelskap
och hur fan jag ska lära
mej att använda fler svordomar
än dom som redan finns.

Bassattnivet alltså!

Dagens ord:"Skenet kan bedra"!

Ha det gott och
vakta era ryggar.

JÄVLIGT NOGA!
Man vet aldrig vad/vem som
lurar bakom hörnet!


Dom här t.ex!
Dom skulle jag ALDRIG ha klarat av att fixa själv.
 
Oj,oj,oj!   Överkurs för såna som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0