Räkna INTE med mej för allt i världen

Jag kanske ska göra
pizza imorr´n.

Eller så gör jag nån
helt annan mat.

Det är lixom tjusningen
med mej,att man inte alls
kan lita på mej.

Aldrig typ!

Jag gör ju som ni vet precis
det som faller mej in.

NÄR jag vill.
HUR jag vill.
OM jag vill.
(och dom jag inte gillar-
dom skiter jag i)

Fast just nu känner jag för
att stå och kladda med
pizzadeg imorr´n.

Kleta och forma,kavla
och kasta rakt upp i
luften så degen snurrar
minst trettisju varv.

Det verkar skitkul nu när
jag tänker på det.

Fast,det kan lika gärna
bli så att jag inte lagar
nån mat alls.

Jag är ju inte direkt ett
fruntimmer att lita på.

Vi får väl se!

P.s:det vore kul om någon
nån gång kunde göra ett
hembesök så jag fick bjuda
på alla kakor och bullar som
jag ALDRIG bakar!

Nämen javisst ja,jag SKA
ju få hembesök imorr´n.

Och ett glas vatten kanske
jag ska kunna klara av att
hälla upp.

"Kanske"!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0