Om man aldrig ger sej bara för att andra vill göra det lätt för sej!

Gud nåde den som har lite
skinn på näsan.

Satan i gatan vad det INTE
är populärt.

Har man som jag dessutom
vissa partier med elefanthud,
så förstår ni säkert hur fan det
kan sluta.

Big no,no-INTE bra alls.

Knivar i ryggen och samurajsvärd
i hela jävla magen.

Tjena hej vilket jävla liv det
kan bli bara för att man inte
velar,men står för sin åsikt.

Och då ska man veta att det
handlar om rena sakfakta och
sanningsenliga uttalanden.

Men stopp & belägg.

STOPP och en stor jävla vägg
rakt upp i plytet om man är
fast besluten och står för sitt ord.

STOPP och håll käften!

Rätta in sej i leden och hör vad
andra säjer,spelar ingen roll vad
man själv säjer eller HUR man
förklarar eller förresten skitsamma.

Orka ödsla energi!

Det finns så mycket enkelspårighet
att det skulle räcka flera varv runt
både yttre och inre galaxen och bortom
oupptäckta solsystem.

Det finns så mycket tummar
både här & där.

Och så inihelvete mycket "antaganden"
utan verifiering och ännu mera avundsjuka,
svartsjuka,okunskap och mindervärdeskomplex.

Man ser det man vill se och
vill man inte se,så har iaf inte
jag vare sej lust eller tid eller
glasögon att låna ut.

Däremot ger jag mej ALDRIG!

Inte när jag VET att jag har rätt!

Lyssna!

LYSSNA nån jävla gång!

Det finns nåt som kallas känslor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0