Nu ska vi se

Här sitter jag med svärmodern.

Jag va t.o.m uppe FÖRE henne
imorse,fatta hur jävla många
vuxenpoäng jag plockade där.

Only 2 days to go!

Jag drar ur henne en satans
massa information om sonen,
och det kan ju va jävligt smart,
OCH kanske användbart nån
gång vid väl valt tillfälle.

Pang bah,så slänger man in
nån liten grej som han inte i
sin vildaste fantasi trodde att
JAG visste.

Man får ju fan inte va dum!

Annars så planeras kvällsmaten.
Kanske ska baka så svärmodern
får färskt frukostbröd imorr´n oxå.

Inte för att jag behöver fjäska
eller göra mej till,hon älskar mej
ju som sagt anyhow.

Men det skadar ju inte att visa
sin vardagliga sida.

Just det,överraskningsfirandet
igår satt som en smäck.

Inga problem när objektet
är lättlurat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0