Märkligt

Och konstigt,att tiden går
så förbannat fort efter
11 på kvällen.

1 timme går det på varje
kvart ungefär.

Hur fan ska man hinna med
allt man vill göra då om jag
får fråga!?

Man måste göra alla saker
dubbelt så snabbt och ha
en sjujävla fart.

Men det har ju jag,så egentligen
äre ju inga problem.

Synd bara att det är så mörkt
ute,annars hade jag mer än
gärna gått en långpromenad.

NOT så troligt va!

Jag kanske skulle bli överfallen.
(av tidningsbudet och alla kamphundar!!)
Vill man inte riskera.

I övrigt ska jag väl fortsätta
med mitt skaperi.

Hej faderullan vad det går.

Snacka om effektivitet!

Och om en halvtimme
är klockan redan halv två.

Bäst att sätta fart m.a.o!


Kommentarer
Postat av: P

Min reflektion är att jag märker av lite av det du nämner med att tiden går snabbare/lika fort,även på morgonkvisten vips så har klockan snart blivit 11a kaffe och en jäkla massa packning av div pinaler som ska få sig en ny adress vartefter.Kanske kommer det serveras 11a kaffe på ballen där någon gång? när vårfåglarna kvittrar som högst i April.:-))

2011-02-07 @ 08:44:59
Postat av: Majso svarar:

P:Ja du,nu är det ju inte många da´r kvar.

11 kaffe blir bra i vårsolen,för gröten skippar vi väl va!!! :))

2011-02-07 @ 11:40:37
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0