Lycka är....

...när tonårssonen kommer
hem och "chillar" med mamsen
och innan han ska gå säjer:
"Kommer du ut i hallen och säjer hej".

Och då,när han just tagit
på sej jackan,vänder sej
mot en och ger mej en
jättevarm kram som får
en att bara ameh,åh!

Då håller man kvar lite extra
och snusar honom lite på
halsen i förbifarten!

Det luktar senaste parfymen
och fjunig tonåring,hormoner
och alldeles,alldeles underbart.

Sen säjer han "puss" och jag
svarar:älskar dej!

Lite lågmält hör man då:
älskar dej!

Det,det är LYCKA!


Mammas pöjk!



Observera att det är (kan vara)
skillnad på killar och tjejer!

Iaf MINA!

Tjejerna har ALLTID
och utan hämningar
eller hormoner både
pussats och kramats
rakt upp & ner!

Och såklart ÄLSKAR
jag dom lika mycket.

D.v.s av hela mitt hjärta!
             ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0