Lugnet from heaven

Jag kopplar av!

Skulle typ fast ändå inte
kunna svepa en Vodka i
tre stora klunkar och
bara luta mej tillbaka.

Det gör jag förstås INTE.
(jag avskyr ju spriiiit!)

Jag bara är,är,ÄÄÄÄR!

Nu har JAG varit överraskningarnas-
moder i flera dagar och bitit mej i
tungan samtidigt som jag i smyg
fixat mat,tårtor,kakor and you very
fucking name it!

Jag är stolt över mej själv som
"roddat" hem allt,men förvisso
inte ett dugg jävla förvånad
egentligen eftersom jag är så
inihelvete fullkomlig & helt
otroligt bara superbäst!

Men,vafan gör man inte för den
man älskar över allt annat på
jorden!!!
(bortsett från ens barn,ja ni hajjar!)

Jag gör PRECIS allt vad som krävs,
och allt som inte ens förväntas.

Nu jävlar tar jag lördagskväll
och återgår till att vara Majso
i ett nötskal,d.v.s jag gör precis
det som faller mej in.

OCH,skulle man mot förmodan
ha nånsomhelst invändning,så
säjer jag bara:

"Kiss my ass and enjoy it" =))

Puss & kram och hoppas
ni får en riktigt jävla
amazing lördagskväll!

För det är vi fanimej värda.

Iallafall JAG!!!!


Idag hann jag "bara" göra en enkel tårta och laga mat
OCH förbereda ALLT tills älsklingens syrror med familjer
kom runt 11.30.(brodern kunde inte komma pga nyfödd bebis)
(körde iväg nyblivna 40 taggar´n 20 min,jäkta,jäkta,jäääkta-men I did it)


Hurrrrrrrra!(igen)



Kommentarer
Postat av: J

Gryyymmt jobbat! Tack darling. Puss å spegel x tusen!!

2011-02-12 @ 23:37:31
Postat av: Tilda

Ring puss

2011-02-13 @ 09:14:32
Postat av: Majso svarar:

J:Tack darling & varsågod!

Puss <3<3<3<3<3

2011-02-13 @ 12:05:54
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0