Huset som Gud glömde del 2392718

Hur mycket funkar här då???

Alltjävlating ska ju till att
strula när man minst av
allt behöver det.

Dom där jävla rören i kåken,
som föddes för över tre miljoner
år sen,har ju t.ex aldrig funkat.

Varpå dom stora stoppen i
avloppen är ett faktum stup
i alla kvartar.

Så nu undrar jag,hur i helvete
tror man(läs värden),att det
ska funka mer än ½ dag bara
för att spolbilen står på gården
minst tre ggr/veckan!????

Så ock idag står det stora jävla
slangbilshelvetet utanför.

Skiter ju jag i förvisso,men när
dom förbannade idioterna stryper
min vattentillförsel,så jag varken
kan fixa kaffe eller bajsa,då satan
blir jag skogstokig!!!

Vafan äre för sätt???

Hur jävla svårt kan det va på en
skala att knacka på och förvarna lixom!!

Nu jäklar är det krig.

Och sorry Gud,det kan fan inte hjälpas.

"A woman´s gotta do what
  a woman´s gotta do".

D.v.s gå ner och få ett redigt
jävla psykbryt på dom.

"Jiddra för fan inte med Majso".....

GAHHHHHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0