Hjärta,hjärta,hjärta

Ameh Glad Alla Hjärtans Dag
på er vetja.

Och så jävla mycket förlåt
att jag inte köpt nåt åt er.

Man behöver ju inte överdriva
och gå med i den komersiella
hysterin vid varenda liten
dag det ska firas.

Huvudsaken är väl ATT man
uppmärksammar dom som
står en närmast,och dom som
betyder nåt för en.

Eller?

Förr va jag däremot helt jävla
hopplös när det va Valentines Day.

Kunde planera i veckor innan
och slå in små söta paket både
till höger och vänster.

Idag funderar jag dock på att
ge mej själv nåt riktigt,riktigt
bra och användbart.

Tid!

Jorå,idag ska jag banne mej se
till att spendera tiden precis som
jag vill.

Åtminstone till största delen.
Vissa "grejer" kan man lixom
inte råda över själv och då
får man tugga sej lite i tungan
och stampa tolv ggr i golvet.

Men annars så!

Greatans!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0