Goden måndag alla glada

Idag måste jag nog ta tag
i dom andra bullarna jag
absolut inte bakade i helgen.

Ameh vafan,jag hade
ju inte tid.

Eller jo,det hade jag kanske,
men däremot TOG jag mej
inte tid.

Jag hade ju främmande
i omgångar och så drack
jag lite vatten och tittade
minimalt på Tv.

Men nu,nu jävlar äre jag
som är på B igen.

B som i bakning.

För imorron,då har jag
då rakt inte lust att stå
med kladdiga fingrar i
bunkar och kastruller.

Imorron har jag faktiskt
date med "Mellan"!

Fan vad intressant tänker
ni nu,kan hon inte skriva
om nåt kul,eller trist eller
rentav hemskt.

Det KAN jag!

Jag kan tala om att jag
färgade håret igår.

I en rödare nyans.

Och DET hade då rakt inte
gått för sej i ett av mina
tidigare liv.

Då blev man jävligt lynchad
och idiotförklarad.

Ty rödare nyanser är bara
SÅ slampigt och vidrigt.

Iof sket ju jag lite i det.

Ville jag ha rödare hår så
fixade jag rödare hår.

Jag kunde inte ha brytt
mej mindre.

För folk som känner andra
genom sej själva har oftast
hela truten full med skit!

Trevlig måndag på er!


Välkomna till horhuset där "SlampMajso" bor! =D


Kanske att jag vågar mej ut och går på gatan sen oxå!!!

 


Kommentarer
Postat av: rasmus

men för i helevte morsan lägg ner!! =(

2011-02-28 @ 17:32:10
Postat av: Majso svarar:

Rasmus:Tack =))

Gillar dej oxå!

<3<3<3

P.s:på den här bloggen kommenterar vi BARA snällt!

2011-02-28 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0