Det är nu det börjar...

...med alla jävla födelsedagar
till höger och vänster.

Dom (födelsedagarna alltså)
ligger och lurar precis överallt.

I skåp och förråd,gamla cykelkorgar
och nåra hus bort.
Precis överjävla allt är dom och dyker
upp som ovälkomna lådgubbar.

Man blir inte bara trött på skiten,
man blir pank och sliten oxå.

Och ännu mer tömd på bra idéer
som inte redan finns.

Enda fördelen skulle väl va,att
man får användning för alla skor
som står och surar till i garderoben.

Fast mest av allt vill jag införa
totalstopp på allt vad fireri heter.


Kommentarer
Postat av: P

Förlåt!!men jag läste visst lite fel allt frieri stod det ju inte!!för det vill du väl inte sätta S för? Sen att du ska behöva bli pank bara för att JAG fyller år den 18 MAJ behöver inte kosta dig en spänn.Skänk en tanke den dagen så kostar det ingen peng! :-))

2011-02-07 @ 09:09:06
Postat av: Majso svarar:

P:Man får läsa två ggr i vår ålder,och tack,bra att du sa det där om tanke-detsamma gäller 1 månad senare ;DD

2011-02-07 @ 11:39:06
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: J

Om du börjar med att hoppa över min f-dag, dvs INGET firande!!!, så är ett bekymmer borta! Resterande kan jag inte göra något åt. Där bestämmer du helt själv.

2011-02-07 @ 15:32:02
Postat av: Majso svarar:

J:M.a.o hoppar vi från tisdag till torsdag?Har jag fattat rätt då?

P.s:glöm då inte bort att samma gäller i juni!!!

<3<3<3

2011-02-07 @ 19:58:30
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: J

Inga problem. Jag stryker datumet i kalendern!

2011-02-07 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0