Dålig framförhållning

Högst troligt har jag so far
in my life blödit,blött
(vafan skriver man?) mer
än vad som finns i alla
blodbankar (blodbanker?)
världen runt.

GARANTERAT!

Men inte fan har jag blodbrist
och dåligt järnvärde för det.

Det får man ju iof tacka för,
MEN,jag tackar fan INTE mej
själv för att jag varenda jävla
gång glömmer bort att bunkra
upp med godis,chips,glass och
CHEEZEBALLS!

Att "bara" sitta och bälga i
sej kaffe dom "perioderna"
är varken kul eller normalt.

Då SKA man frossa och svulla
och proppa i sej som en elefant
som inte käkat på flera år.

Igår va jag t.ex så jävla godis-
desperat att jag i ren frustration
stoppade in en skitäcklig likör-
pralin som låg och skräpade sen
julen 2007 eller så!

Fy fan vad det INTE va gott.
Men nödvändigt!

Idag är det jag som går
RAKA VÄGEN till godishyllan,
och där ska jag bara stå och
dregla satan och utan vare
sej vett eller sans packa
hela vagnen full med skit.

Godjävlaskit!

Och sen ikväll,då ska jag
sitta och i soffan med ett
överfullt bord och bara
välja & vraka.

MUMS vad gott det
kommer smaka!
(första tuggorna iaf!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0