Breaking news eller nåt

Ooops!

I did it again!

Det verkar fanimej inte
alls bättre.

Jag vet inte riktigt hur
jag tänkte faktiskt.

Faktum är att jag kanske
inte tänkte alls,eller rättare
sagt,jag tänkte inte efter före,
fast jag borde tänkt en del innan
jag hade mysfredag för ett par
månader sen.

Det va ju förvisso innan jag
blev allergisk mot just mys,
så där har vi en liten förklaring.

Å andra sidan borde jag ju ha
tänkt på att jag är skapligt vuxen
och får ta konsekvenserna av
mina handlingar.

Fast,det där slår jag bort.
Sån är ju jag lixom!

För hur som haver är jag och
har alltid varit en helt hopplös
och fullkomligt oansvarig person.

Jag kommer däremot att skylla
på att jag vill va,och ÄR en riktig
tävlingsmänniska.

Snacka om vinnarskalle!

I det här fallet har jag faktiskt
vunnit älsklingens hjärta.

Jorå,för han älskar ju mej
för den jag är,rakt igenom
med hull & hår.

Vafan vill hon säja nu
tänker ni!

Håll i er!

Jag(vi)ska få tvillingar!

Och jag är så jävla lycklig.

Lycklig och euforisk och
alldeles salig i hela kroppen.

För även om jag vet att jag
aldrig borde skaffat barn
förut eftersom jag är helt
jävla värdelös på föräldraskap,
och fastän jag vet att det går åt
helvete för alla som har med mej
att göra,så skiter jag i det.

För sån är jag lixom!

Jag kommer dessutom
fortsätta röka.

Jag ska röka minst två paket
om dagen och vin ska jag oxå
dricka,precis när lusten faller
på och jag vill.
(dvs flera liter i veckan)

"Det ska va gött att leva"!

(För sån är jag lixom)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis och lycka till!!

2011-02-15 @ 16:37:01
Postat av: Majso

Anonym:Åh tack så jättemycket,det ska bli sååå kul!

2011-02-15 @ 16:39:45
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0