Så inihelvete mycket grattis!

GRATTIS bloggen,du fyller
3 år idag!

Tyvärr kan jag inte va hemma
och pyssla om dej,men jag
tänker på dej som fan,det gör
jag faktiskt.

Och oss emellan käraste,fina
majsomittilivet-sidan,ska vi
säja som så,att om det idag
inkommer JÄTTEMÅNGA
gratulationer & HURRA´n så
fortsätter vi ett tag till?

Ska vi säja så?

Jomenvisst!

I annat fall kanske vi måste dra
oss tillbaka och tacka för oss,sluta
innan vi når toppen men ändå!

Tack för kommande gratulationer
säjer bloggen och bjuder på en
"liten" bildkavalkad från åren
som passerat.


Den allra första headerbilden!




















































Kommentarer
Postat av: micha

Grattis världens bästa blogg!<3

Nu blir det tre lika bra år till! ;)

2011-12-04 @ 22:11:19
Postat av: Mami svarar

Tack Micha ♥

Ja,vi får väl se vad bloggen har att komma med framöver ;)

En treåring kan ju bete sej lite som den vill lixom :))



Puss & kram! ♥♥♥

2011-12-04 @ 22:14:22
Postat av: Leo

Oh... våra bloggar har ju nästan exakt samma födelsedag!! Grattis, grattis till lillasyster igen då.

Och vilken kavalkad av massa härliga bilder!! :) Hopps du hunnit vila dig lite nu efter en hektisk helg.



Puss och grattiskramar

♥♥♥Leo

2011-12-06 @ 13:00:44
Postat av: Majso svarar:

Leo:

Tack "SIS" =)

Japp,nu har jag vilat lite och är på banan igen ;)



Puss & kram och tack igen :) ♥♥♥

2011-12-06 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0