Önska funkar skitbra

Och det är PRECIS det jag
gör just nu.

Önskar alltså!

Önskar att jag hade ett hus i
ett varmt land långtbortista´n,
där jag kunde tillbringa minst
3-4 månader om året.

Fi satan vad jag önskar att jag
hade ett sånt typ NU,eller i förrgår
allra helst.

Sponsorer kan man ju fetglömma,
så det är väl bara att fortsätta med
sitt "hemmameckarbling" och ÖNSKA
satan att det tar fart och blir,ska vi
säja JÄVLIGT MYCKET bättre och så
inihelvete poppis att folk,och helst
sånadäringa kändisar bah:
Åh vill ha,kostar det BARA 10 tusen
kosingar?!
Ameh hallå,då tar jag sjuttitvå...stycken
på en gång!

Man KAN tro på sej själv,fast det kanske
inte är dörelevant jämt,det kanske det
inte alls är.
Men man KAN!
(för att man VILL & har lust & ålder´n inne!)

Jomenellerhur att jag aldrig somnade
för att bli jävligt illa väckt lixom!

Men ändå,drömma är ju förbannat gratis.

Och det är ju tur.
För mej!

Har man å andra sidan inga drömmar,
så kan dom heller aldrig gå i uppfyllelse.

SÅ.

Det slutar väl med att jag iaf kanske
sitter med ett gäng vykort föreställande
palmer och paraplydrinkar...nån gång!

Och det är kanske inte heller kattskit!

Såvida man accepterar det!


2012 är jävligt välkommet,SÅ
mycket kan jag väl säja ändå!


Tänk JÄTTELÅNGT bort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0