Nu kan dom sluta med Jingle bells

Såja!

Ett år kvar till nästa julafton.
Tack & lov säjer jag!

Jag va så jävla ståndaktig i år,
fick varken psykbryt eller
"sista-minuten-julstressymptom".

Det föresätter jag mej å andra
sidan VARJE år att jag inte ska
få,men i år levde jag verkligen
upp till hela paketet.

Och tänka sej,det blev tamme
fan julafton iaf,och en riktigt
bra sån t.o.m.

Shit vad jag är stolt över mej
själv ska ni veta!

Nästa år kanske jag kan lägga
ner julafton helt & hållet.

Nu ska jag bara pracka på
övriga familjen av all mat
som finns kvar,vilket innebär
att jag i stort sett slipper stå
vid spisen i minst ett par veckor.


I fredags drog vi som sagt igång grillen eftersom nya
traditionen "grillat" på uppesittarkvällen infördes.


700 kronor oxfilé tillreddes och potatisklyftorna placerades
på plåten.


Kelly dansade lite undertiden!


Mums!


Sen blev det dax för paketleken!


"Lilleman" bidrog med det han helst av allt ville få själv!
(bortse från kaffet,det la förstås jag vantarna på!)


Cindy softar i favvosens knä!


Hej tomteluva ta en druva!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Håller med dig skönt att julen är över bara ett halvår till midsommar hoppas få se mer av er i sommar ute i stugan kramar

2011-12-25 @ 15:29:26
Postat av: Majso svarar

Susanne:Kunde inte sagt det bättre själv ;)

Härliga,ljuvliga midsommar-DET är grejer det :DD



Vi kommer mer än gärna till ert Paradis,som vi längtar♥



♥Puss & Kram♥ och riktigt God fortsättning!(nu kan det bara bli bättre) =D

2011-12-25 @ 16:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0