Majday!

Fort,fort,fort!

JÄTTEFORT kommer jag nu bah
typ snacka en kort stund om min
dag som julknalle och så.

Nummer ett:
Inte alls så mycket fredagsfolk
som man alltid hoppas på.

Nummer två:
Oväntat besök av en gammal
klasspolare aka "Friskisinstruktör".

Nummer tre:
Fick julklapp i FÖRSKOTT,fast ändå
kanske inte julklapp,mera "mammaklapp".

Nummer fyra:
Blev tagen,inte bakifrån men väl som
minst 10 år yngre än det står i passet.
(heavy metal guys & tecknet på det)

Nummer fem:
Tomtejävlar i långa rader,men dom va
ursäktade,enbart för att tillverkar´n är
så förbannat jävla rolig OCH härlig!

Nummer sex:
"Skitmat" i soffan framför allmänbildnings-
program(där jag & ♥-at vann över dom tävlande)
och sen ett välförtjänt glas läsk med gottigt i!


"Stora",assistent & idéspruta!


Innehavaren av bloggen herself!
Observera dom finfina overarmsen!


Mammas lille plutt!


Tomtarnas urmoder!


Min lilla "Friskisvän"!
Hon har för övrigt inte fattat att träning är SÅ jävla
överskattat.
Men så började hon inte förrän på senare år med
dom dumheterna heller!


ÅH,ÅH,ÅH-min favvoparfym i fint paket!
Den fick jag av min assistent("Stora")idag,snacka
om fredagssurprise!
Åhhhh♥♥♥


Det här har jag glömt och förträngt som satan imorr´n när
jag ska springa (läs:stå still som en sill) i stan´s alla
rulltrappor minst 1 gång!


Det här va väl ett JÄVLIGT kort & förbannat snabbt inlägg va!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0