Karma är bra skit

Jag har varit jävligt snäll idag.

Ställt upp och fixat för en som
står mej nära,fastän jag inte
behövde och h*n inte ens visste
om ATT jag gjorde det.
(förrän jag roddat ihop det alltså)

Förresten,jag har varit snäll hela
jävla året och det känns i Karma-tarmen.

Vore ju fan annars menar jag.

Bara för det hörde Ica bön.

Som en jävla köttbumerang slog det
tillbaka typ pronto idag.

Jag gillar snabb "återbäring",då behöver
man lixom inte gå som professor Baltazar
och vänta och slita ut värdens förvisso helt
jävla sugigt värdelösa golv.
(och tofflorna!)


Blandfärs-Karma!
Gissa en som INTE tänker stå
och kladda med köttbullejävlarna i år!
(jag äter ju ändå inga själv)

HALLELUJA,ät och var tysta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0