I väntan på julen

Det blir aldrig som det varit.

Förr minsann då kände man
lixom i luften och det nöp i
skinnet när julen va i antågande.

Så äre fan inte nuförtiden.

Långt ifrån!

Tända ljus kan jag ju göra närsomhelst,
och skinka,korv,köttbullar och annat
slabb går ju oxå utmärkt att käka typ
året om.
(om man prompt MÅSTE)

Och vill jag ge paket,så gör jag
det precis NÄR jag VILL.

Inte satan behöver det va 24:e december
för en sån grej.

Näe,skit vad jag är besviken på det
här jävla jippot.

Gå bara in i t.ex en mataffär,Oh meine
gud så desperat det är där nu.

Tror folk på allvar att det är sista
måltiderna som ska intas,eller??

Jag blir så trött i tomteluvan att
jag knappt orkar dricka kaffe,och
då fattar ni kanske att det är illa
ställt va!

Ikväll införs iaf en ny tradition här.

Det blir INTE en massa godis.(kräks i munnen)
Och det blir INTE lax eller ägg heller för den delen.

Här ska grillas och käkas vindruvor.

Skål & doppa på vetja.

Snart är skiten över!


Det är inte riktigt rätt att fejka vid jul,men man kan göra det!


Jag har ju fan fejkskills vetja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0