Det märks att man inte är 22 längre!


Herre min skapare vad man inte
tål sena nätter längre.
(aka tidiga mornar)

För fan,förr kunde man va uppe
tills tuppen gol på morronkvisten,
utan att nåra somhelst problem
med grus i ögona da´n efter.

Men nu lixom,jag bah:ameh hallå,vet
ni att klockan är 4?

FYRA,fatta att vi suttit här sen 18.30!

Kanske dax att dansa hem så man
inte blir efterlyst och får hela
hoodens spårhundar efter sej sa jag
och drog på mej skorna.

Sen drog jag med "Tightsbruttan" över
vägen,arm i arm gick vi efter att ha
tackat "Hurtbullen" för den jättemysiga
spontanträffen utan tillstymmelse av
dansande tomtejävlar och julmusik!

Hallefuckingluja och tack för det!

Och så mycket kan jag säja,att den
jävligt sena timmen va mer än värd
lite sandkornsfeeling i ögona imorse!
(läs:förmiddags!)


Se hur cosy hon har det på altaninen lilla grannen!



Granen bara stod där!

Tightsbruttan fick ett glas bubbel och slog sej ner i
en av dom nya fina stolarna.


Det fick förstås jag oxå!
Så där satt jag med mina finaste Hello Kittystrumpor
och mådde prima ballerina.


En lydig man borde finnas i ALLA hem,så vi nickade och
log mot honom när han serverade oss av hemgjorda pizzan,
för det är ju som vi vet A & O att uppmuntra dom små liven
med diverse komplimanger och fåniga leenden!
(vilket han förstås köpte med hull och hår)


Damerna tvärs över bordet drack rödtjut,jag menar
svindyrt vällagrat och exklusivt rödvin,och skålade
så fint & sofistikerat!


Själv föredrar jag vitt,tycker det är en jävligt bra kontrast
till mitt svenska utseende!


Efter skål & käk serverades kaffe och en tårtbit som
fullkomligt bäddade in sej på dom perfekta höfterna!

Sket vi lite i dom kalorierna,det är fan inte nyår än!


Efter kaffet gick jag inte alls ut och kedjerökte bara för
att tobakspriset ska höjas om ett par dagar.
Vem bryr sej lixom!

Sålänge inte kaffet kostar 100 spänn paketet
är jag jävligt glad!



Du får inte peta in oliver i näsan skrek tjejerna på andra
sidan bordet,men det gjorde jag inte alls,jag gillar ju fan
inte ens oliver.

Däremot tappade jag min dyraste mest exklusiva döskalle-
näsbling på golvet!


Den som letar kan hitta,och det gjorde jag EN gång,men sen flög
den ur igen när jag lite diskret försökte stoppa upp en flaska Baileys
i den pyttelilla snoken.(till tryffeltillverkning och INGET annat)
Så nu måste jag sitta och gråta över den förlorade näspluppen!

Ledsen i ögat & snorig i näsan över
den tragiska förlusten är vad jag blev!

Jävla i-landsproblem egentligen,när det
finns dom som inte ens har snygg näsa
UTAN bling!


Hjärtligt tack finaste grannen för en underbar kväll/natt/
tidig morron!

Puss & Kram från mej♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack själv snygging för det fina armbandet!! Vad tiden flög iväg!! 04:00, fattar det knappt!! Men självklart handlar det om det trevliga sällskapet!! Puss & kram <3

2011-12-30 @ 22:23:15
Postat av: J

Vem fan e oliver då?

2011-12-30 @ 22:29:00
Postat av: Majso svarar

Petra:Varsågod allra käraste,bästa värdinnan =)

Näe,eller hur lixom...FYRA,klockan va över FYRA när vi drog av sista refrängen och traskade hemåt :)

Iof inte så konstigt när jag tänker efter,för visst tusan berodde den sena(tidiga)timmen på det alldeles ypperligt trevliga sällskapet,som gjorde att tiden fullkomligen rusade iväg!

Man kan inte annat än älska "spontanträffar"!ÄLSKA sa jag♥ Visst då! ;)

♥Puss & kram♥



J: Oliver,han med gröna mössan och rödmosig näsa du vet :))

(inte alls charmig på nåt sätt faktiskt!) :DD

2011-12-30 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0