Bara trött & jävligt seg!

Dåliga Norgehistorier har man ju
hört många gånger,men att dom
va tvungna att skicka hit "Dagmar"
inatt så jag inte fick mitt sista kaffe
förrän vid 2 hugget,det va fan töntigare
än töntigast!

Satan vad hon (Dagmar) härjade och
ven runt husknuten,så pass att strömmen
fick skrämselhicka och ballade ur.

Det va bara att riva fram en massa
värmeljus och placera ut lite strategiskt.

Men,att värma vatten över dom så
man får en rykande het mugg kaffe-NÄE!

Vet ni hur lång tid det tar!

Inte konstigt att man känner sej
som en urvriden lusekofta idag.

Ganska (g)ullig förvisso,men inte
speciellt rolig,och definitivt inte pigg.

Norgehistorier ska man läsa om,
INTE befinna sej mitt i!

God middagslur tror jag visst!


Inte ens kandelaber 1 kunde fixa kaffet!


Och inte 2:an heller för den delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0