27 åringen som gick till sängs men aldrig sov ut ordentligt

Så skulle man kunna säja,men
det gör jag inte.

Jag sitter ju här lik förbannat
varje dag och ger er lite bilder
och annat tjafs.

Ikväll har jag  funderingar på
att ställa till med fest faktiskt.

Inte för att jag tänker bjuda nån,
det blir enklast om  jag är själv.

Spela vilken musik jag vill och
käka lite gott.
(läs:en avocado med lite creme fraiche)

Jag vill lixom skjuta in den närstående
julen och allt flås runt den i ett skåp.

Sätta på en film så jag slipper se dom
där präktigt flinande julhurtbullarna
Lotta Engberg & Ernst Kirchstieger stå
och muppa sej i Tv-rutan med röda äpplen
och stråkkvartetter.

Dricka en jävla massa kaffe UTAN
dessert till och bara va jag.

Hoppa på parketten med högsta
stilettklackarna ända fram till en
minut i tio(21.59 asså),och för
ovanlighetens skull somna i
soffan när tuppen ska till och
morgonkraxa!

Ett riktigt praktparty fastän det bara
är tisdag och för att jag vill.

Imorr´n äre onsdag,och då kör jag
förstås efterfesten,fan va kul.

Sen är det snart lördag,och då ska
jag inte se på Kalle Anka heller!


Olé!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0