23 år senare och väldigt mycket trevlighet

Som en smäck satt dom,smörgåstårt-
bitarna som jag käkade hos "Stora"
för ett tag sen.

Tänka sej va,redan 23 år,och med en
mami som numera nästan är i samma
ålder och med en utstrålning och grace
som absolut inte går av för en cup cake
ens en gång!

Nu orkar jag fan inte skriva mer idag,
jag känner av sviterna sen den numera
vuxna lilla tösabiten såg dagens ljus.

Stor som en hel elefanthjord och med
fötter lika svullna som en Michelingubbe!

Måste pusta ut och profylaxandas lite
tror jag visst,vissa saker slår tbk
fastän det va ett bra tag sen!




"Stora & "Mellans" lillasyster på pappas sida av barnalstrandet!






















Tusen tack för en mysig kväll säjer mami & J.
Imorr´n äre VÅRAN dag,och då är inte en
jävel bjuden!
He,he!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0