Tack smhi-tack som fan!

Oj vad det är kul.

Verkligen skitskoj så man
bara vill sitta och asflabba
hela jävla da´n,för nu är
det minsann stekhett och
bästa båtvädret.

Men på helgerna,då när vi
absolut har förutsättningar
att dra iväg,ja då kan dom
inte sia vädret rätt ens på
87234 mm regn eller ej!

Just därför tänker jag bojkotta
solfan hela da´n,och bara
göra mindre roliga grejer.

Som att tvätta.(redan klart)
Och laga mat.(kantarellpaj klar)
Diska.(inte riktigt påbörjat)

Och så ska jag dricka minst
2 dl vatten även om det tar
emot och inte alls är skoj.

Fast jag gläds ju med alla
dom som har semester nu.

Dom som överhuvudtaget har
nån semester i sommar vill säja!

Det har inte älsklingen!

Han behöver verkligen lite
ledigt eller ett par veckor.
MINST!

Fan vad han behöver få bjuda
sin alldeles enastående Majso
på ett par veckors semester
till nåt land där sanden är så
het att man inte kan gå barfota
utan att bränna sej.

Till ett land där det är minst
28 grader sent på kvällen och
där vi kan balkongkramas
UTAN att höra grannens tjatter.

Jag tror fan att vi måste rymma
iväg snart-no matter what it takes,
som dom säjer på andra sidan
vattenpölen!

Herrå-disken kallar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0