Statistiskt sett...

...så känner jag väl kanske
att det inte är så jävla hög
rolighetsfaktor härinne
just nu,men å andra sidan
kan man ju inte alltid va på
supertopp!

Just nu letar jag ihjäl mej efter
ett par shorts,vafan jag nu ska
ha dom till eftersom det typ inte
är shortssäsong längre.

Men bara faktum att jag inte
hittar sattygen kan få mej att
kräkas i varenda jävla klädlåda,
och det finns ett par stycken.

Kan va så att nån grek just nu
går omkring och ser aningen
löjlig ut i dom,ifall jag nu råkade
glömma dom därborta,förra
sommar´n alltså.

Å andra sidan är det absolut
INTE likt mej att glömma så
viktiga grejer som kläder.

Fast,lustigare saker har ju lixom
hänt i mitt liv om man säjer så.

Troligtvis kommer jag således
inte kunna hoppa i säng förrän
hela klädarsenalen vänts upp
och ner på.

Glöm bara att jag rensar under
tiden,det skulle fan aldrig falla
mej in.

ALDRIG!

Sånt kan man göra när inget
annat finns att göra,d.v.s ALDRIG!

Näevars,nu måste jag nog fan
tömma en BiB så det blir lite
livat i shortsleteriet.

Och inte fan blev det roligare
"härinne" heller!

Förlåt då för fan och ha en
fortsatt trevlig kväll då!


The missing ones & jag!
(tänk er en grek i dom,så blir det genast jättekul)


Kommentarer
Postat av: Leo

Å, jag hatar också när kläder är borta!! Känns liksom inte som man borde kunna tappa bort kläder egentligen. Om man inte är ute på krogen och följer med olika snubbar hem varje vecka men sånt sysslar ju verkligen inte vi med!!! :D

Tipset är att börja leta efter något annat, då brukar det förra titta fram ;)



Hoppas du har en gladare dag idag! Massa uppiggande kramar från mig <3

2011-09-01 @ 09:08:36
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar

Leo:Ja,fy f*n vad det är irriterande!

Tack & lov så kom dom ju fram till slut :)

Och näevars,följa med olika snubbar och slarva bort viktiga klädesplagg är ju verkligen INTE vår grej :DD (det räcker med att hålla reda på mej själv lixom) ;)



Stora lass med kramar & tack,nu är denna dag mycket gladare :)

♥♥♥

2011-09-01 @ 10:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0