Och så gick den da´n utan smärre utbrott

Det va ju skönt som flickan sa!

När fan hon sa det vet väl
inte jag heller!

Idag har jag iaf varit på besök
hos en very trevlig tjej ett par
mil bort,eller snett över skogarna
som man oxå kan säja.

Där blev jag bjuden på massor
av kaffe och en görsmaskig macka.

Pratet kom lixom på köpet!

Sen drog "Mellan" & jag en repa
till en butik,vars namn jag inte
tänker skriva här,men det är fan
inte så gigantiskt där som man
skulle kunna tro.

Efter den sejouren gjorde vi ett
snabbstopp och gick husesyn i
Lillsis nya hus,det tog ett tag innan
jag hittade upp från toan och
hade irrat runt bland alla 320
kvadratmeter dom huserar på!

Och sen kom jag hem,alldeles
helslut som kaffeartist.

Tarmen skrek efter mer Gevalia
förstås,och vad finner jag då,om
inte lilla bryggar´n laddad & klar
med en "love you-hälsning" från
min alldeles egna M.B!

Mmmm!


Värsta lyxet till kaffet ju!


Det tyckte inte ena kissemissen som vaktar sin
nyfångade råtta,han gömde den dock,trodde väl
att jag ville lägga den på mackan!
Äcklot!


Jag hittade istället (för råttor),en blomma att fota-
skärpan hittade jag tyvärr inte helt!


Avslutade som sagt em med fika hos lillsis


Och så ger jag er här en toabild,för det är tydligen nån grej
man ska göra som bloggare!
(har jag sett lite varstans)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0