Imorr´n drar vi igång igen

Nu är det dax för klubbträff
igen,för imorronkväll drar
vi igång efter sommaruppehållet!

Ulla är höstens första värdinna,
och har lovat bjuda på drinkar.

Paraplyerna skiter vi fullkomligt i,
eftersom vi ändå kommer hålla
oss inomhus.

Tjofaderittan västerbottensost
och massor med musik,det blir
säkert en trevlig höstupptakt
det här,eller "kick in the höst"
som man oxå skulle kunna säja!

Det är nog fan hög tid att börja
ladda redan nu kan jag tro!

Skål & vilken jävla tur att det
är Lillördag då!




Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Hur visste du att maten jag ska bjuda på imorrn innehåller västerbottenost?? Det var inte dåligt att du kunde gissa dig till det! :)

Näe,några paraplyer blir det inte i drinkarna, möjligtvis ett sugrör,det får duga tycker jag! Vi drar i oss dom så snabbt så jag tycker det är onödigt att slösa på såna små detaljer ;))

Välkommen imorrn kära du!



♥♥♥Kram♥♥♥



2011-08-31 @ 21:19:51
Postat av: Majso svarar

ULLA: Telepati my friend,TELEPATI =)

Äre första gången,eller är det 24:e typ? =)

Fränt ju!(& mumsisch)

Jag röstar oxå för sugrör,mycket smidigare,visst =)

Och tack som fan ;) imorr´n kör vi igen!

♥♥♥Kram & ses snart♥♥♥

2011-08-31 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0