Man kan visst bortprioritera

Jag hade fan lika lite lust att
tvätta som vissa tonåringar
har att lyssna på vad man säjer.

Kände med ens jag kom hem att
det va läge att bli lite mer åt
Miss Foppatoffelhållet,fast inte
såna där fula jävla åbäken,utan
mina orangea små Kretahistorier.

Iof spelar det ingen roll vafan jag
tar på mej,allt klär ju en skönhet,
så tilläggas bör väl,att jag matchade
upp tofflorna med en kamotröja och
bruna skönbrallor oxå.

Om ett par timmar drar jag på mej
negligén och går all in,eller om det
blir catsuiten i nät,jag har faktiskt
inte bestämt mej än.

Man behöver lixom inte va så jävla
trökig bara för att det är måndag.

Tvärtom skulle jag vilja säja,varför
inte hetta till det lite och fjutta på
"brasan" riktigt rejält-känna pulsarna
vibrera och köra så det ryker.

Trista sketna Karlssonliv,eller för all del
vilket jävla efternamn somhelst,kan fan
få sej en genomkörare tycker jag.

Huvudsaken att man håller romantiken
och lustarna vid liv.

Lite rajraj en måndag har nog
fan ingen mått illa av!


Jag kommer iaf tända på riktigt ordentligt ikväll-
var så säkra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0