Life is sometimes lika a box of shit

Ibland vill jag fan bara slå
på nån jävel,eller åtminstone
skrika och kräkas tills det inte
finns varken röst eller galla
kvar så långt magsäcken når.

Fy satan vad jag irriterar mej
på precis allt just nu.

Mest irro är jag på all jävla
falskhet som finns.

Överallt och vart man än
vänder sej!

"Hej och tack för chokladasken,
  synd bara att den va full med skit"!

Sen dricker jag litervis med kaffe
och rullar tummarna nåra extra
miljoner varv.

Profylaxandas för att inte brisera
förrän det absolut är sista versen
skriven och sjungen med förbannat
dålig stämma.

OK,jag kanske verkar precis som
vanligt,men under ytan ligger det
och pyr som fan.

Och så mycket kan jag tala om,att
när man minst anar,DÅ kommer jag
få ett utbrott värre än alla vulkaner
i hela jävla universum med omnejd.

Jag kan inte säja när.
Jag kan inte säja var.

Jag säjer bara:den som lever lär märka det!

I övrigt är det finemang!

But,don´t you never ever fuck
with Majso-det blir lätt jävligt
tråkig stämning då!

Och det vill vi ju INTE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0