H.F men inte T.F

Idag är jag lite hundledig.

Dessvärre har jag tvättstugan,
så helt jävla off kan man ju inte
påstå att det är ändå.

"Stora" & "Mellan" kom nyss
och tog med SINA fyrbenta för
om inte en heldag,så iaf en halv.

Tackar man ju för lixom,då kan
jag åtminstone skita i lugn & ro
utan att behöva tjonga upp toa-
dörren i skallen på en hund när
man ska gå in och ut!

Och nu mina vänner:
KAFFET,kaffet på ballen
i den friska augustiluften.

Njut Majso NJUT för helvete!


"Mellan" ska rengöra nåt
gammalt skrubbsår under
vattenkranen,och....


"Stora" försöker rymma med nåra av mina
klockor samtidigt!

Troligt att jag inte är uppmärksam,så den
finten gick lixom inte hem alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0