Halmstad del 2 dag 2


Eftersom ungjävlarna igår inte hade vett att gå hem så vi kunde nakenfota,
så fick jag fota "den där" istället!
Sitta med en töntig jävla drake en lördagseftermiddag lixom.
Har inte ungar bättre saker för sej?
Som att käka på Max eller rita i målarböcker!


"Ta för fan inte i den här sa B.M-den är giftig förstår du"!
  Hur fan jag nu ska veta det som aldrig sett nån sån förut.

"Det är en fjärsing fortsatte han,och får man giftet i sej,så
kan man isf ta ut levern(på fisken alltså)och lägga på sticket"!

Jomenvisst,jättebra info när jag inte ens vet hur en
fjärsinglever ser ut lixom!


Åt havs med giftiga fiskar och bajslukt,jag satte mej bara
och gjorde det jag är bäst på,se jävligt cool ut alltså!


Men oj så länge jag fick sitta där i lugn & ro sen då!
Dom här friluftsmänniskorna hade tydligen fått span
på mej och va typ tvungna,tydligen,att paddla förbi
och kolla på mej!


Inte nog med att det va ungar,bajslukt och kanotister där,
den här besten stod och glodde på mej oxå!


Platt fisk,alltså en plattfisk!


Fan vad han tittade snett på mej!


När jag äntligen trodde att nakenbilderna skulle bli tagna,ja då dök det
upp en jävla segelbåt oxå.
Troligtvis hade kanotisterna sagt att jag va där,och den här kraken va
tvungen att segla i vind för att oxå få en skymt!


Orkade inte med att sitta och bli beskådad vid havet,så jag fotade
lite hästar istället!


"Den unga & havet"!


Jag försökte putta bort alla moln,men det
gick fan inget bra alls!


"Steningehopp"


Sen kallades vi hem,för svärmor va klar med maten!
Den här stackarn däremot stod och åt på en taggbuske!


Det här va vad jag intog!

Skojja bah!


Klockan 19 va det fortfarande varmt ute,så jag drog på
mej tofflorna och gick ut och andades lite frisk luft!
Eller nåt sånt,men kanske ändå inte!


Jag har ju fan inga andra laster,bara laster som andra
har vräkt över mej från mina förra liv,så det här är
lixom bara att låta va!


Nu står svärmor och ropar på mej,
hon vill umgås så mycket som
möjligt på så kort tid som möjligt.

Återkommer,förhoppningsvis-
om hon inte kramat sönder mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0