Fan vad det är svårt att bestämma sej ibland

Helvete vad jag kan vela fram
och tillbaka,och så lite mer tillbaka.

Först och främst så har jag inte
bestämt mej för vilken sorts
kaka jag ska baka till grillfesten
som går av stapeln imorrnkväll.

Jävla i-lands problem egentligen,
kan ju för fan sympatisera lite med
dom som aldrig får fikabröd,och
bara ta med ett par riskorn som
jag slänger upp på bordet.

Och när vi ändå snackar i-landsgrejen,
så får det mej osökt att komma in på
nästa problem som egentligen inte är
nåt problem om man nu ska tänka lite
större och vidare.

Jag tror nämligen att jag ska dela med
mej lite av min välfärd,eller rättare sagt
först och främst inte lägga på fler hekton
på min redan perfekta kropp.
(kan man skicka ner nåra osynliga valkar tro!)

Pulverdieter går ju fetbort direkt,sånt
kräks jag av bara jag ser påsjävlarna.

Näe,det lutar nog fan åt Gevaliadetoxen.

Drick som en kamel och få tarmen
rensad på köpet.

Frågan är bara när jag ska starta!

Imorrn äre ju grillkväll,så det passar
ju inte alls,och sen är det ju helg och
då måste jag högst troligt käka upp ev.
kakrester eller iaf skrapa ur kakformen.

Måndag däremot låter bra.

Vilken måndag har jag dock
inte bestämt än.

Men det kommer ju ett par framöver,
så det ordnar sej säkert.


Förresten,tårta är väl detox va!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0