Halmstad del 1 dag 2

Tjena hej!

Jag har det så jävla bra så
det liknar inget annat här.

Blir uppassad av svärmor
HELA tiden med både kaffe
och mat och mera kaffe!

Inte ett skit behöver jag göra,
bortsett från att torka lilla
rumpan när jag varit på toa.
(där gick hennes gräns sa hon!)


Dagen började med att älsklingen och svärmor valde käppar


Sen hittade jag en skoaffär,men det fanns bara fula skor där


Älsklingen ville att jag skulle bli ännu mer porrig,men här
går fanimej gränsen,jag hatar skor med öppen tå!


Jag hittade däremot ett ställe som tilltalade mej helt
och hållet,men givetjävlavis va det stängt!
Fan då!


Här va jag på väg in,men så kom jag på att jag
bara har VANLIG fläta.
Ibland!


Jag gör mej som ni vet bra i alla omgivningar,så jag passade
på att strosa i en park oxå!
Allt för att barnbarnen framöver ska få se en massa fina bilder!


Älsklingen har nu i dagarna sightseeing med mej,och
visar här sin morfar & mormors gamla balkong.(nederst)


Gissa vad alla jävlar kör för bil i Halmstad?
Nissan såklart!
Och för er som inte fattar rekommenderar jag
en kartbok,slå upp Halmstad och kolla lite!


Bilar kan man dock inte ta på sej,så jag köpte mej en
fin liten trasa och kände mej nöjd som satan!
(P.s:det va min blivande man som valde den)


Sen gick jag all in eftersom det va lördag,och dundrade på
med en salig blandning av "bra att ha grejer"!


På eftermidda´n vinkade jag lite med pekfingret åt
svärmor,så hon fixade en kaffekorg åt oss!


B.M (blivande mannen) & jag drog en repa till Steninge och
där blev det lite sightseeing igen,för i det här huset lekte
han som barn.Det här va nämligen mormorn & morfarns
sommarhus.


Till slut hamnade vi vid havet,närmare bestämt
vid Kohallen!


B.M fick gå framför mej,för att ev.kunna schasa bort
alla jävla kor som kanske ville gå till anfall.
Eller iaf kanske slicka på mej med sina äckligt sträva tungor!
(jag som typ är född i en kohage och avskyr kor,helt naturligt)


Björnbär fanns det gott om,men det hade vi då rakt ingen
tid att plocka idag,nästa år kanske!


Koskit & Converse är fan ingen bra kombo,så jag gick
runt,runt i cirklar för att undvika dom äckliga blafforna!


Inte fasen va vi ensamma därute vid havet heller,jag som
så hade sett fram emot att få agera nakenmodell vid
vattnet och bara få skrika livets lyckorus ur mej!


Det är inte klokt vad en del har bråttom!
Jag tycker man ska ta det lugnt och fota
var tredje meter ungefär!


Som ni ser är jag INTE naken,men jävligt fin iallafall!
Jag bah:det här är livet på en stor sten med doft av tång
(läs:som bajslukt) och moln på himlen!


Äntligen kaffedax,min Gevaliatarm hade skrikit och jävlats
hur länge som helst innan muggarna kom fram och det
hälldes upp!

Så satt vi där,min B.M och jag,och allt va som i värsta
romantiska filmen,bortsett från bajslukten och ungar
som badade en bit bredvid.
Men vi,vi hade förstås bara ögon för varann,som vanligt.
Och näsorna stoppade vi bomull i för att slippa förstöra
flimmerhåren!

Forts.följer...imorron troligtvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0