Dagen i bilder


När tvättstugan va avklarad slängde jag
ihop ett par rejäla pizzor.
Kan ju va gott att käka lite senare tänkte jag!


När det var klart i hemmaregionen for vi ut på en skogstur.


Fotade som vanligt hej vilt,mest vilt faktiskt!












Landade till slut hos mamsen,hon bjöd på kvällsmat.
Potatisgratäng,sallad och rökt fläskfilé.
Med ens kändes den hemmagjorda pizzan jävligt avlägsen!
Och aningen bäsch i jämförelse.


Åkte förbi farmor & farfars gamla hus,som pappsen nu hyr ut
åt nåra mindre trädgårdsintresserade snorvalpar eller nåt.

Farmor hade fan snurrat i räserfart i kistan om hon sett eländet!
Jävligt deprimerande.

Tur för dom inneboende att dom inte va hemma,då hade jag sagt
dom ett sanningens ord,med den vassa tungan hängande som
en jävla tistel i ena mungipan.

Skäms på er!
SKÄMS som fan!


En s.k tistel,fast jag hade inte haft en sånhär fin i truten!


Efter den dystra upptäckten av farmor & farfars
vanskötta tomt for vi hem.
Orka mera kvällsdepression lixom!


Som lite glädje i all bedrövelse så lättade Cindy upp
stämningen i bilen iaf,och nu ska jag bara hälla upp
eftermiddan´s svampskörd och dricka lite kaffe!

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0