Bortskänkes!


I mitt fall är det så att jag
inte har PMS 24/7!
Jag har PMS 29/38 typ,och
behöver således aldrig skylla
på nåt annat,jag bara har´t lixom.

Nu kan man ju undra vafan
man ska dras med skiten för,
jag hade mer än gärna sluppit
helvetet för mer än 15 år sen.

Det va lixom då jag slutade
använda "kopieringsmaskinen"!

Så,utan att va knusslig eller gå
in på vidare diskussioner,
skänker jag mer än gärna ett
stycke välbevarad livmoder
med tillhörande äggpassager
i felfritt bruk,väl spolade minst
en gång i månaden utan problem.

Hojta bara till för fan,dom kan
levereras per omgående!

P.s:jag har sett på såna dära
sjukhusprogram att organ
fraktas i kylväskor,ni får min
blåa på köpet för helvete!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0