Äntligen är linjen fri

Det är faktiskt inte mitt fel
att jag inte kunnat blogga.

Skyll på "Mellan" vetja,för
hon har ockuperat hela
jävla uppkopplingen större
delen av da´n.

Nu drog emellertid hon &
"Stora" till kusinernas pool,
så jag tog helt sonika tillbaka
MIN uppkoppling.

I övrigt har det inte hänt ett
jävla någe knappt,jag har
bara gått omkring och små-
lullat hela långa da´n.

Druckit kaffe och lite juice,
käkat en knäckemacka,vafan
nu det ska va bra för.
Att hålla igen menar jag,beach
2011 är ju för tusan snart över
och skulle jag mot förmodan få
för mej att dra på bikinin,så finns
det säkert nån vasskant i närheten.

Inte för att jag behöver skämmas
över min perfekta kropp,snarare
för att jag i år INTE har inhandlat
nån ny badstass.

Å andra sidan badar jag jävligt
sällan,såvida det inte är över
28 grader,och det lär det ju inte
va i havet iallafall.

M.a.o kan vi sluta tugga om det nu!

Och vet ni vad,det är ju fan onsdag
idag igen-bästa da´n i veckan.

Jag ska fira kvällen med att dammsuga
bilen och putsa lite på instrumentpanelen.

Och för att det hela ska bli riktigt
njutbart tar jag med mej en Bag in box.

Det är ju ändå lillördag vetja!


Hojjar hör ju oxå till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0