Vi hade en jävla tur med vädret

Det finns knappt nåt
jag längtat efter så
jävla mycket,som sol
i fejset och sjöluft.

Igår va det då äntligen
premiär,för min del.


Morgonen va lite dimmig,nästan som att va med i en film.


Redo att ge oss ut på det spegelblanka vattnet!


Finns det nån bättre fikautsikt än den här?
Skulle inte tro det va!


Här skulle man av klädseln att döma,kunna tro att det är
minusgrader.
Men åk själva i 490 knop,så kan ni ju känna hur kallt det
blir då!


Det va länge sen ni fick ett glädjeskutt här,så därför bjuder
jag på SJÖNASTE hoppet!


Ja jävlar vad det kändes befriande!


Som ni vet fick jag ju napp innan,och det passade ju bra
då,att fjutta på grillen där ute i Guds fria natur.
(Jag såg däremot INTE Jesus gå på vattnet)


Full koncentration i grillningen.


Jävligt exklusiv bild med tanke på att jag äter,
fastän det bara är SÖNDAG!


Man KAN göra mer än käka och hoppa på land,men det
tänker jag varken skriva eller visa er!
(som att plocka blommor t.ex!!!)

Just därför får ni se denna bild då hemfärden efter
en HELDAG var ett faktum.


Och här är en underbar dag till sin ända,iaf vid vattnet-
resten av da´n tog naturligtvis inte slut förrän LÅNGT senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0