Som man inte har tid...

...att sitta och kasta
ur sej en massa ord
och kanske nåra bilder.

Man måste fan se till
att njuta som attan
nu när det är Påsk,
jag menar finfina
vädret förstås.

På mitt schema står
det just nu:koka ris
och fixa lite sallad.

För eftersom jag är
så inihelvete smart
och gjorde köttgrytan
inatt,så sparar jag in
minst 20 minuter nu.

Och av dom 20 minutrarna
snodde jag helt enkelt 4-5
stycken och vispade ihop
en Pannacotta istället.

På så sätt fick jag nåra
minuter över här,och
ändå har jag minst fem
kvar,dom ska jag lägga
på sjutåren på västerballen.

Den andra tar jag hand
om sen.

Söderballen alltså!


Längtar jag tbk till igår,eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0