Precis vad jag behöver

Som om jag inte fattar.

Fattar och känner att det
är fullmånejäveln som
ska till att fucka upp lilla
tillvaron nu.

Precis vad jag behöver nu
om man säjer så.

Han kommer alltid jävligt
lägligt den där gubben.

Inte nog med att det blir
ljust trots rullgardinen,
lilla humöret blir stort
som fan oxå.

Större än en hel hoper
med påskkärringar på
kvastar till Blåkulla.

Men det är ju finfint vetja,
man får ju så förbannat
mycket översksottsenergi
och så svänger det så nåt
så inihelvete på golven.

Knappast som nån förförisk
lambada eller sexig tango.

Mer som nån afrikansk
psykbryts-stampa-som-fan-dans!

Ugh,ugh,nu ska jag riva fram
skitporslinet och gå fullnuts!


Och just den här bilden är
aldrig fel i såna här skit-
sammanhang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0