Nu börjar kreativiteten vakna till liv

Vem har lixom lust att
sitta och tvinga fram
ideér på beställning.

Inte jag,räcker upp en näve!

Men nu,nu när jag bara tänkt
surfa runt och inte drabbas
av dom mest konstiga uppslag
som hårddisken tuggar fram,
jomenvisst,DÅ sätter det lilla
stycket fart och håller på att
brinna upp.

Jävla tur att man inte har
peruk så den började pyra
då´rå!

Ett par jordgubbar till bara
så ska jag väl sätta fart.

Gert får va mitt sällskap
ikväll oxå,han har säkert
nåt jättespännande att
prata om.

Troligtvis sex & samlevnad
som ofta står på schemat.

Då får man iaf garva åt alla
jävla muppar som ringer in
till radion och skämmer ut sej.

Tisdag på det vetja!

UPDATE:inringningen avslutad
för nåra minuter sen!

Tack för den lixom


På tal om sex!
För ni vet väl vad såna här gör i munnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0