När Ulla kom till byn...

...hände det sej att jag fick
ett specialgjort ljus dagen
till ära.

Sen tände vi ljuset och satt
där helt saliga och alldeles
fyllda av ro & lugn.

Troligt att vi gjorde!

Två små flickor i sina bästa
år med värsta "feminina obalansen".

Men det gick bra,trots det,och
inte en enda hårtuss rök!


Se så lugn och harmonisk hon ser ut.
Det är bara ett spel för galleriet.
Innanför lurar värsta vilddjuret,som
i vilken sekund somhelst kan explodera
och få värsta brytet!

Tur att hon inte fick nåt utbrott,jag hade
fan inte pallat med att hon hade gått lös
i verksta´n bland tänger,saxar och filar!


Kolla vilket fint ljus Ulla hade med sej!


Ulla hade innan hon kom,beställt en liten "Love-box",och
jag gjorde den högst personlig,med fyra hjärtan som
symboliserar hennes loved ones!


Uppifrån,locket!


När kaffet sen va urdrucket för länge sen,blåste Ulla ut
ljuset,packade ihop sej och for hem.

Och nu sitter jag här,lugn som en filbunke,samtidigt
som jag käkar lite yoghurt!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ha ha! Tänk vad skenet kan bedra;D Tack för fika,smycke och ditt härliga sällskap! <3

<3<3<3<3

2011-04-27 @ 20:14:23
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Jaa,det kan ju det ;))

Tur kanske att det inte alltid syns utanpå vad som händer inuti =))

Tack själv för jättenajsa timmar och ackordtjatter ;)

Varsågod för smycket,men det är ju JAG som ska tacka för beställningen ;)

Kram ♥♥♥

2011-04-27 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0