När Ulla bullar upp går ingen hungrig från bordet

Satan i gatan och tunnbröds-
rullar på tallrik vad Ulla hade
styrt igårkväll.

Hela bordet va belamrat med
ätbart i alla dess former,och
drinkar fick vi oxå,med sugrör i.

Sen dansade vi på stolarna och
gapade oss hesa,ty med skogen
som närmsta granne behöver
ingen jävel bry sej ifall det väsnas
och sjungs i falsett.

Sent blev det oxå.

Halv tre klev jag över tröskeln.

Nu äre bara en månad tills
nästa träff!

Party,party!


Värdinnan hade bästa testbilden på när vi kom!
Respect!


Dom här vare drag i kan jag tala om!
Rakt upp i pannbenet!


Värsta finaste arrangemangen hade Ulla fixat till på bordet
lite här och var!
Vårfeeling!


Helt otroligt vad hon är pysslig värdinnan.
Vi har ett eget "klubbljus" oxå.

Ett riktigt ljushuvud är hon!


Hon skålade med sina vänner och dom andra
gav hon blanka fan i!


HEPP!
Den tog där den skulle sa Ulla när hon svept halva drinken
i en stor slurp!


Peso åt av hjärtans lust och hade knappt tid att prata.


Mitt i maten satte Ulla på Spotify och kom i värsta
konsertstämningen.
Fram åkte tändar´n från Rusta.
Jag har en till sa hon,för jag köpte 2-pack!
Okej-bra där =)


Här berättar Ulla precis hur hon gjorde drinkarna.
En handfull SPRIIIIT och lite annat smått & gott,
skjuts in i frysen och tada!


Ska vi inte dansa sa jag och drog fram stolarna!


Varsin fot på stolen räknas fanimej inte!
Jävla fuskare.


Se och lär flickor,det HÄR är att dansa PÅ stolen!


Ulla skrek så håret raknade på mej!


Obligatoriska klubbdansen,om än "något" osynkad!


Nyaste inslaget på repertoaren är "spindelyoga" för vuxna!


Man är fan inte äldre än man gör sej,och här är vi
cirkus 16 år.
Fränt!


Tack för igår/natt flickor.

Nu ska jag ladda för kvällens kalas!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack själv hjärtat för fina presenten och för en jävligt rolig kväll/natt.Våra klubbträffar går inte av för hackor=)) Där ligger ungdomarna i lä skulle jag tro;) <3

<3<3<3<3

2011-04-15 @ 17:47:41
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Det är JAG som ska tacka,för ALLES =)

Full rulle,Raj Raj ;))

Ungdomarna nä,dom kan inte ens stava till party :DD

<3<3<3<3<3

2011-04-15 @ 17:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0