Man kan få allt,men kanske inte på en gång

Karma!

Smaka på det vetja.

What goes around
comes around.

Jag är fanimej helt övertygad
om att det är så.

Eller,jag VET att det är så!

Svinaktiga typer kommer få
sin beskärda del av helvetet
vad det lider,och gör man gott
så kommer det oxå tillbaka på
ett eller annat sätt.

Det finns som sagt många olika
slags svin.

Och dom flesta av dom "tror" att
om man gör en oförrätt eller för
den delen flera,så är det bara att
köra på och låtsas som om det regnar.

Fel.
Fel.
FEL!

Det slår tillbaka för eller senare.

Som en jävla skosula full med
hundskit,rakt i nyllet på dom.

Slask bara,och då kan dom ju
slicka sej lite fränt om munnen
och le sitt fulaste smil!

Jag dör av skratt.
Och fortsätter på
min Karmaväg!

Det kommer.

Lite i taget.

*Nöjd*


Majs rimmar på bajs!
(fast majs är MYCKET godare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0