Kortfika på långfredag med D.L.V

Det är ju fan(som varje år)
vad tiden ska gå lååångsamt.

Ska ta och döpa om den här da´n
till "Snigelfreda´n"!

Jag fick iaf ett avbräck innan
jag satte fart med maten,och
blev bjuden på utefika hos
"Den lilla varelsen".

Hade det inte varit så att hon
skulle iväg med ena sonen,så
hade jag garanterat suttit kvar
där än.

Men säj den glädje som varar.

Nu har jag dock varit den alltid
så perfekta flickvännen och tillika
husfrun ett tag.

Fixat både maten för dagen och
den så jävla viktiga påskmaten.

Just det,jag har lagt på en GUL
duk i köket oxå-fatta ambitiöst!

Då är man tamme fan värd en
Bag in Box på västerballen.

Skojja bah,jag tog ett tuggummi!
Sålänge!


Här är hon på väg D.L.V,med brickan balanserat under kontroll.


Jag tyckte hon såg aningen butter ut,men det va nog bara
i ren koncentrationssynpunkt,för sen sken hon upp som den
sol hon är och bjöd på kaka till kaffet!

Hon hade dessutom så jävla snygga jeans på sej,så jag bah:
"Vart fan har du fått tag på dom dära"?
Sen kom jag på att det va mina gamla-inte så förbannat
konstigt då´rå att jag reagerade som jag gjorde!!!!


TADA!
Påskmaten klar-och om nån har invändningar,käka ute för tusan!
(på balkongen kanske!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0