Kaffepaus & bollek

Det gäller att passa på
när man väl kan va ute
utan att frysa ihjäl och
få frostskador.

Därför intog jag kaffet i
gräset och blev lite extra
trött av Cindys enorma
överskottsenergi.

Kelly däremot,la sej tillrätta
och reste på sej först när vi
skulle gå in igen.

Varför förta sej en sån
här dag lixom!


Kvällen till ära hade jag tagit på mej en romantisk liten
trasa,inte för att jag behöver för att locka prinsen,jag
får nämligen vad jag vill ha oavsett klädsel.
Eller utan-oftast!


Run Cindy run!


Kelly tittar bara på och kan inte fatta att det ska hoppas
och flängas hela jävla tiden!
Orka!


Skiter Cindy lite i att man ska softa på långfreda´n,eller!?


Hopp,hopp,HOPP!


Stilstudie!


Det gäller att hålla tungan rätt i munnen!


Det finns ingen hejd på´na!


Cindy Duracell säjer härmed Go´kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0