Jag blir här!

Jag orkar fan inte flyga
till Blåkulla idag,jag är
very upptagen med annat.

Kvasten är heller inte att
lita på för den delen.

OCH,katter har ju aldrig
varit min starka sida.

Däremot ser man hur folk
stressar ihjäl sej i affärerna
och hamstrar mat och godis
som om det inte fanns en
morrondag överhuvudtaget.

Fan va jobbigt.

Man kan ju få magsår av mindre.

Näe,aldrig att jag sällar mej
i dom leden.

Jag SKA INTE köpa hem nån
jävla påskmat alls,bara kaffe
och mjölk,kanske en ananas.

Varför inte unna sej ett par
skor istället för helgskinka.

Det är ju MYCKET smartare!

Dom kan man använda ända
fram till jul,och DET är kul.


Och OM nån skulle tjata,så kan dom sätta sej och titta
på förra årets Påskkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0