Hemma igen

Men vet ni vad,jag har
faktiskt inte tid att sitta
här och ladda upp bilder.

Jag ska göra en gryta tills
imorr´n,så den får stå och
gotta till sej över natten.

Och när jag ändå pratar
lite om bilder,så kan jag
upplysa om att det tar en
jävla skittid att ladda upp
dom här för er.

På den tid det tar med typ
åtta bilder,skulle jag hinna
åka och storhandla,göra ett
långkok och ta ett hett bad.

Nästan i alla fall.

Men imorr´n lovar jag att
det kommer cirkus elva
bilder från idag.

FATTA vad jag gör för er! =)
Och hur mycket tid jag "offrar"! ;)


Okej´rå-ni får en "hoppiland-Majso" bild!
Notera gärna att jag även matchar på sjön-kamouflage för hela tampen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0