Greta från Götet

What a solskenig dag va.

Där gick jag gata upp och
gata ner med brickorna
på och bara spanade in folk.

Det va förresten en jävla tur
att jag hade dom på,för fy
satan vad jag INTE hade sett
ett jävla skit annars.

Nu snackar vi dom med
KRITVITA ben och armar
som i det närmsta liknar
just lik!

Iaf,efter strosandet dejtade
jag Greta från Götet som just
nu besöker sin gamla hemstad.

Nu tar jag Påsk,fast jag kallar
det bara helg,för Påsk i sej är
fan inte kul alls.

Ameh hallå,tänk imorr´n-
fredag,hur jävla LÅÅÅNG
som helst.

V.V.P (våga vägra påsk)


Vi sitter inne för fan sa jag-ta av dej
brickorna människa,men hon envisades.
I ett par sekunder,för hon såg min blick! =)


Skål sa Greta som cyklade idag!
(med punkat bakdäck-som om hon brydde sej!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0