Efter regn kommer solsken,men...

...det tycker jag va jävligt
onödigt en dag som denna.

Faktiskt.

Det hade varit fan så mycket
bättre om det fortsatt vräka
ner och termometern visat
nåra minusgrader.

Varför?

Jo,dels för att jag absolut inte
ska stå och glo på nån jävla
brasa framöver.

Så mej kvittar det lika.

Vafan är vitsen lixom,våren
är ju redan här,och "folket"
som är där ser jag så det
räcker annars.

Fast mest tänker jag:pissväder
och svinkallt = mindre fylla och
färre snorungar utomhus.

Så kul är det ju faktiskt inte
att springa omkring med en
öl i näven och femton i kassen
endast iförd en tunn jacka alt.
en liten tröja!

Så,nu kan solfan gå i moln och
himlen kan öppna sej!

Sorry alla barnfamiljer,men här
är det faktiskt viktigare att ungdomarna,
dom som INTE pallar grupptrycket får
det aningen besvärligare en dag som denna!

Nu ska jag dricka kaffe och käka glass!

INNE,i soffan!

Trevlig Valborg på er och ni
som ska demonstrera imorr´n,
glöm för fan inte att skriva plakat!

Dessutom väntar herr
Ananas på att bli uppäten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0